۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۲۴۵۷۹
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمان در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی امنیتی استانداری با موضوع تهدیدات سایبری در سطح استان تشکیل جلسه داد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند استانداری کرمان در سخنانی با اشاره به موضوع جلسه تصریح کرد: هدف از برگزاری شورای پدافند بررسی نهایی تهدیدات شناسایی شده توسط کارگروه های یازده گانه و ارائه راهکار مناسب جهت مصون سازی در مواقع بروز بحران است .

وی افزود کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل بایستی با برگزاری جلسات مستمر در جهت پیشبرد اهداف و وظایف مشروح خود به کنترل استان در هنگام بروز حوادث و بحران کمک نمایند.

پیمان سلاجقه تأکید کرد : برای فعالسازی هرچه بهتر کارگروه ها، لازم است یک دستور کار به عنوان چراغ راه تشکیل جلسات و روند فعالیت آن ها تهیه و اجرا شود.

 وی در ادامه گفت:  کارگروه ها به عنوان حلقه های اصلی متصل کننده دستگاه های اجرایی به عالیترین جایگاه پدافندغیرعامل استان یعنی شورای پدافندغیرعامل استان به ریاست استاندار محترم، نقشی مهم در شناسایی تهدیدات استان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب پذیری ها و نهایتا صیانت از دارایی‌های استانی ایفا می کنند.

پیمان سلاجقه اظهار داشت : شناخت سرمایه ها و دارایی ها و تهدیدات در هر زمینه و ارائه خدمت ضروری به مردم جهت حفظ آستانه تحمل مردم در شرایط بحران از مهمترین وظایف پدافند غیرعامل می باشد.

 وی همچنین ایجاد یک تیم واکنش سریع را برای هر کارگروه الزامی دانست و تأکید کرد که این تیم باید توانمندی مواجه با شرایط بحران و فعالیت در شرایط اضطرار را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر