۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۴۵۴۶
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل همایشی با عنوان«پدافند غیرعامل و جنگ نرم» در روز چهارم هفته پدافند غیرعامل با شعار توانمند سازی جامعه با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی با همکاری انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان و کارگروه پدافند غیرعامل، حراست های استان در سالن همایش های سازمان آب وبرق خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل همایشی با عنوان«پدافند غیرعامل و جنگ نرم» در روز چهارم هفته پدافند غیرعامل با شعار توانمند سازی جامعه با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی با همکاری انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان و کارگروه پدافند غیرعامل، حراست های استان در سالن همایش های سازمان آب وبرق خوزستان برگزار شد.

همایش پدافند غیرعامل و جنگ نرم برگزار شد

این مراسم که با خیر مقدم گویی به مدعوین توسط حجت الاسلام حاج آقا عبودتیان مدیریت حراست سازمان آب و برق خوزستان آغاز گردید و با پخش کلیپ هایی آموزنده با موضوعات پدافند غیرعامل ادامه یافت. و این همایش با اجرای برنامه آموزشی توسط مدیر کل حراست استانداری خوزستان ورئیس انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان مهندس پیرهادی خاتمه یافت.

همایش پدافند غیرعامل و جنگ نرم برگزار شد

همچنین در حاشیه این همایش، انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان اقدام به برپایی نمایشگاه فرهنگی کرده بود که مورد استقبال جمع کثیری از شرکت کنندگان این همایش قرار گرفت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر