۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۴۵۳۷
با حضور مشاور توانیر و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت
همایش پدافند غیر عامل در حوزه توزیع نیروی برق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مقامات ، مسئولین استانی وهمکاران ستاد و نواحی تابعه در سالن همایش ستاد شرکت در مورخه 9 آبان 1395 برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همایش پدافند غیرعامل بر اهمیت نقش برق در زندگی روزمره مردم تاکید کرد و گفت در سایه تلاش مدیران و کارکنان صنعت برق کشور روز به روز بر توفیقات این مجموعه افزوده می‌شود.

انامقی با اشاره به حساسیت پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق، بیان کرد: کلیه فعالیت های خدماتی نیازمند انرژی برق بوده و اهمیت نقش برق در زندگی روزمره مردم بر کسی پوشیده نیست از این رو در سایه تلاش مدیران و کارکنان صنعت برق کشور روز به روز بر توفیقات این مجموعه افزوده می‌شود.

وی از پدافند غیرعامل به عنوان اقدامی غیر مسلحانه در برابر اقدامات دشمن یاد کرد و افزود: در این میان شناخت دقیق دشمن از اهمیت خاصی برخوردار است.

رضا دشتی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در این همایش تصریح کرد : پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه به منظور افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیتهای ضروری، ارتقاء پایداری ملی، تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن است .

دشتی از دارایی، شبکه، تهدید، آسیب پذیری و پیامد به عنوان ارکان پدافند غیرعامل یاد کرد و افزود : دشمن برای ایجاد بحران با استفاده از جنگ نیابتی و اقدامات تروریستی زیرساختهای اقتصادی را هدف قرار می دهد .

وی اظهار داشت : حمله و گریز به منظور شناسایی و تخمین، اثبات ناکارایی دولت، ایجاد رعب و احساس عدم امنیت و اختلال و ناتوان کردن و همچنین تسخیر موقت و دائم با هدف بهره کشی، ایجاد پتانسیل عیب، شناسایی، تخریب و مدیریت شبکه های اجتماعی از استراتژی های تروریسم در دستیابی به اهدافی است که خواستار نیل به آنها هستند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر