۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۲۹
شهردار تبریز گفت:
صادق نجفی پیش از ظهر شنبه در نشست مدیران شهرداری و کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل استان، با بیان اینکه پدافند غیرعامل بدنبال پیشگیری و ایجاد مصونیت در حوزه های مختلف است افزود: تحقق اهداف این نهاد مبتنی بر همت جمعی و همراهی تمامی دستگاه هاست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صادق نجفی پیش از ظهر شنبه در نشست مدیران شهرداری و کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل استان، با بیان اینکه پدافند غیرعامل بدنبال پیشگیری و ایجاد مصونیت در حوزه های مختلف است افزود: تحقق اهداف این نهاد مبتنی بر همت جمعی و همراهی تمامی دستگاه هاست.

وی مجموعه ی شهرداری را بعنوان یکی از دستگاه هایی که ارتباط بسیار نزدیک با ابعاد مختلف زندگی شهرواندان دارد گفت: آگاه سازی صحیح شهروندان از تبعات یک تصمیم نادرست، همراهی آنان را برای رفع آن معضل در پی خواهد داشت.

نجفی مشکلات موجود در حوزه های مختلف شهری را قابل پیش بینی و پیشگیری ارزیابی و تصریح کرد: مدیران شهرداری با یادگیری اصول پدافند غیرعامل و تسری آن به بدنه عملیاتی مجموعه از بروز و تکرار پیادمدهای ناخوشایند جلوگیری کنند.

شهردار تبریز تخریب و تهدید بافت تاریخی و گسترش حاشیه نشینی کلانشهر تبریز را از تبعات عدم همکاری سازنده بین دستگاهی خواند و خواستار تعامل کاربردی در مجموعه مدیریت شهری شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر