۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۴۵۲۶
برای نخستین بار در خوزستان انجام شد:
شنبه همزمان با روز پدافند غیرعامل و با شعار مصون سازی کشور با مدیریت جهادی و بسیج مردمی طی نشست مشترکی بین اداره کل پدافند غیرعامل و اداره کل امور اجتماعی استانداری با سازمان های مردم نهاد راه های بهره گیری از ظرفیت های مردمی در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، شنبه همزمان با روز پدافند غیرعامل و با شعار مصون سازی کشور با مدیریت جهادی و بسیج مردمی طی نشست مشترکی بین اداره کل پدافند غیرعامل و اداره کل امور اجتماعی استانداری با سازمان های مردم نهاد راه های بهره گیری از ظرفیت های مردمی در نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، مدیرکل امور اجتماعی و جمعی از فعالان سازمان های مردم نهاد برگزار شد حری ضمن استقبال از ورود سازمان های مردم نهاد به عرصه مصونیت بخشی به جامعه در همه حوزه ها گفت این نخستین گام در راه ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در میان مردم است.

مخمل زاده مدیرکل امور اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری ظرفیت سمن ها در حوزه های تخصصی ابراز امیدواری کرد این سازمان ها در آینده هم بطور کمی و هم به طور کیفی توسعه یابند.

در این جلسه نمایندگان سازمان های مردم نهاد نیز دغدغه ها و موانع فعالیت خود را مطرح کرده و پیشنهاداتی جهت رفع این موانع مطرح نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر