۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۴۵۲۲
سومین نمایشگاه دستاوردهای کارگروه‌های دوازده‌گانه پدافند غیرعامل استان هرمزگان در جهت نهادینه‌سازی و اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل ، با دکتر جادری استاندار هرمزگان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان سیدعبدالمحمد سجادی ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و قوای سه‌گانه نظامی و انتظامی در تاریخ 95/08/02 افتتاح گردید. و تا تاریخ 95/08/09 بکار خود ادامه و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سومین نمایشگاه دستاوردهای کارگروه‌های دوازده‌گانه  پدافند غیرعامل استان هرمزگان در جهت نهادینه‌سازی و اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل ، با دکتر جادری استاندار هرمزگان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان سیدعبدالمحمد سجادی ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و قوای سه‌گانه نظامی و انتظامی در تاریخ 95/08/02 افتتاح گردید. و تا تاریخ 95/08/09 بکار خود ادامه و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برگزاری نمایشگاه دستاورد های پدافند غیر عامل استان هرمزگان

مدیرکل پدافند غیرعامل استان  در مراسم افتتاح این نمایشگاه ، ضمن تشکر  و قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و مسئولین ذیربط که مسئولیت برپایی ، هماهنگی و نظارت نمایشگاه را بر عهده داشتند ، افزودند : تعداد120 مانور ، رزمایش ، دوره آموزشی و همایش در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل برگزار می‌گردد. ایشان اظهار داشت: رعایت مصون‌سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل  به پدافند غیرعامل  به‌عنوان شعار امسال هفته پدافند غیرعامل  نام‌گذاری شده و برگزاری این نمایشگاه نشان‌دهنده میزان آمادگی کارگروه‌ها در مواقع بحران ، آسیب‌ها و تهدیدات است.

برگزاری نمایشگاه دستاورد های پدافند غیر عامل استان هرمزگان

دکتر جادری، ضمن بازدید تک‌تک غرفه‌های نمایشگاه و بررسی دستاوردهای کارگروه‌های دوازده‌گانه و اعضای شورای پدافند غیرعامل، توجه به اولویت‌ها ، نظم و دقت در امور و فرهنگ‌سازی در جهت آشنایی همه شهروندان با فرهنگ پدافند غیرعامل و باور عمومی را تأکید و رهنمودها  و راهکارهایی در خصوص هرکدام از مسئولیت‌های کارگروه‌های 12 گانه در غرفه مخصوص آن‌ها ارائه نمود.

برگزاری نمایشگاه دستاورد های پدافند غیر عامل استان هرمزگان

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر