۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۴۵۱۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در مانور شرکت نفت بیان کرد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه در استان گیلان کارگروهی به نام کارگروه آب وانرژی داریم، بیان کرد: باید تهدیدات را شناسایی کنیم و دستگاه‌ها می‌بایست تاسیسات خود را از دسترس دشمن خارج کنند
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در مانور شرکت نفت بیان کرد: باید تهدیدات را شناسایی کنیم و دستگاه‌ها می‌بایست تاسیسات خود را از دسترس دشمن خارج کنند.

علی اصغر عباسی ظهر روز 8/8/1395 در مانور پدافند غیرعامل که در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان اظهار داشت: بحث تاسیسات نفتی در استان گیلان اهمیت زیادی دارد و باید برای ایمن‌سازی تاسیسات فعالیت زیادی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با بیان اینکه سعی کردیم مانور امروز را در حوزه‌های مختلف انجام دهیم، گفت: در این مانور از تمامی افرادی که در تاسیسات شرکت ملی فرآورده‌های نفتی گیلان حضور داشتند، استفاده کردیم.

 عباسی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر حملات سایبری و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: باید متناسب با تغییرات خود را آماده کنیم و شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که آمادگی لازم را در برابر هر تهدیدی داشته باشیم.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان گفت: تهدیدات به دو صورت طبیعی و غیر طبیعی است و در تهدیدات طبیعی، طبیعت و در تهدیدات غیرطبیعی انسان نقش دارد.

مرادی تصریح کرد: پدافند غیرعامل به تهدیداتی که از سوی انسان و یا بر اثر کینه انسانی ایجاد می‌شود، ورود می‌کند و در مباحث بحران وارد نمی‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه در استان گیلان کارگروهی به نام کارگروه آب وانرژی داریم، بیان کرد: باید تهدیدات را شناسایی کنیم و دستگاه‌ها می‌بایست تاسیسات خود را از دسترس دشمن خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه باید با علم و دانش جدید آشنا باشیم، خاطرنشان کرد: نخبگان زیادی در استان گیلان وجود دارند و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تهدیدات و چالش‌های خود را با نخبگان مطرح کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از برگزاری رویداد "چالش پویش درآمد" در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: موفق شدیم در حوزه پدافند غیرعامل اشتغالزایی کنیم و از این همایش به خوبی استقبال شد.

مرادی با بیان اینکه رویداد "چالش پویش درآمد" در سه روز در رشت برگزار شد، عنوان کرد: 80 نخبه در این رویداد شرکت کردند و 30 طرح و ایده در آن مطرح شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر