۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۴۵۰۵
به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین:
پدافند غیرعامل یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور، از تهدیدات دشمنان و حفظ سرمایه های نظام در جهت نیل به توسعه پایدار و حراست همه جانبه از دارائی های ایران اسلامی است.
پیام وزیر کشور به استانداران به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

درادامه این پیام آمده است:کشور عزیز اسلامی ایران با عزت و اقتدار مسیرهای توسعه و بالندگی را می پیماید و حفظ و حراست از تمامی جوانب این رشد و توسعه وظیفه ای است که بر دوش آحاد افراد این جامعه عموماً و مسئولان و متولیان امر خصوصاً قرار دارد.
در این میان پدافند غیرعامل یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور، پیش بینی و پیشگیری از تهدیدات دشمنان و حفظ سرمایه های مادی و معنوی نظام در جهت نیل به توسعه پایدار و حراست همه جانبه از دارائی های ایران اسلامی است و طبعاً به عنوان یکی از ارکان امنیت ملی باید مورد توجه جدی باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز همواره بر پدافند غیرعامل تأکید داشته و در فرازی از سخنان ارزشمندشان اشاره فرمودند: «پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه و نه یک مقطع خاص و باید مانند شعله ای بلند شود» که این حاکی از استمرار و اصالت و نگاه راهبردی برای این موضوع مهم است.
بحمدا... در سنوات جاری اقدامات و برنامه های خوبی در بخش پدافند غیرعامل به همت همه دستگاه ها خصوصاً استانداران محترم و بر محوریت فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر پدافند غیرعامل در استان ها صورت گفته است که جای تقدیر دارد. مع الوصف لازم است به لحاظ حساسیت و اهمیت موضوع همواره تقویت و از جامعیت و سامان دهی مناسبی برخوردار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر