۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۴۴۷۹
همایش سازمان های مردم نهاد کرمان با موضوع پدافند غیرعامل در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل ،مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری و مدیرعامل مؤسسه مطالعات و آموزش مدیریت بحران در سالن اجتماعات مؤسسه مطالعات و آموزش مدیریت بحران استان کرمان برگزار شد.

همایش سازمان های مردم نهاد با موضوع پدافند غیرعامل در کرمان برگزار شد.


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در همایش پدافند غیرعامل ویژه سازمان های مردم نهاد گفت: شناخت سرمایه ها و دارایی ها و تهدیدات در هر زمینه و ارائه خدمت ضروری به مردم جهت حفظ آستانه تحمل مردم در شرایط بحران از مهمترین وظایف پدافند غیرعامل می باشد.

پیمان سلاجقه با بیان روند پدافند غیرعامل در طول تاریخ اظهار داشت: مفهوم مصون سازی از رابطه بین پدافند و تهدید حاصل می گردد و بایستی در کالبد کشور ، جامعه و دستگاه ها ایجاد شود.

در ادامه زهرا موسی پور مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری با اشاره به موضوع همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی اعضای سازمان های مردم نهاد با موضوع پدافند غیرعامل جهت فرهنگ سازی و اشاعه آن در گستره وسیعی از جامعه می باشد.

موسی پور با تآکید بر اینکه یکی از مهمترین دارایی های هر جامعه مردم می باشند تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده تهدیدات بسیاری علیه این سرمایه عظیم وجود دارد و سازمان های مردم نهاد موظفند با شناسایی تهدیدات تمامی تلاش خود را در جهت آسیب پذیری کمتر جامعه به کار برند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر