۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۷۴
بابایی با اشاره به اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در بخش GIS در استان گفت: در این طرح با جانمایی مراکز مهم اقتصادی و ژئوپلتیکی، زیرساخت های مربوط به مخابرات، برق، آب، گاز، راه ها و … اطلاعات جامعی برای انسجام بخشی مدیریت بحران ها لحاظ شده است
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگروه بررسی عوامل وراهکارهای پدافند غیرعامل ظهر امروز در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم معاون مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان،معاون سازمان صنت،معدن،تجارت گیلان ورئیس اداره آموزش،پژوهش وفناوری سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان حضور داشتند.

خط مش علمی،اعتباری واجرایی را در پدافند غیرعامل استان گیلان پیاده کردیم

امین بابایی در این نشست اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت و صیانت از زیرساخت ها، مراکز تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری یکی از مهم ترین وظایف برای حفظ چرخه تولید است.

معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان تصریح کرد: راه دستیابی به توسعه پایدار و قرارگیری کشور در مسیر رشد و بالندگی و جلوگیری از خطرات احتمالی طبیعی، حوادث غیرمترقبه و … از طریق اهداف پدافند غیرعامل اجرایی می شود.

بابایی از اجرایی شدن خط مش علمی،اعتباری واجرایی در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان خبر داد و گفت: استاندار گیلان امروز در همایش سراسری پدافند غیرعامل مقام اول کشور را به دست آورد.

وی تاکید کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با نخبگان ودانشگاه های استان ارتباط خوبی برقرار کرده است و آموزش و تربیت مربیان در زمینه پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار دادیم.

معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه حیات مردم به پدافند غیرعامل بستگی دارد خاطرنشان کرد: فرهنگ پذیرش پدافند غیرعامل را در ساختار اداری و مدیران اجرایی کردیم.


بابایی با اشاره به اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در بخش GIS  در استان گفت: در این طرح با جانمایی مراکز مهم اقتصادی و ژئوپلتیکی، زیرساخت های مربوط به مخابرات، برق، آب، گاز، راه ها و … اطلاعات جامعی برای انسجام بخشی مدیریت بحران ها لحاظ شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر