۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۴۴۷۱
چراغی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رضوانشهر با تاکید بر لزوم آمادگی نانوایی ها به عنوان تامین کننده نیاز ضروری مردم در بحران های طبیعی و انسانی افزود: همه نانوایی ها باید با تامین سوخت جایگزین، آمادگی کامل خود در خدمات رسانی به شهروندان و مردم منطقه در مواقع بحرانی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، چراغی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و هفته پدافند غیر عامل و به منظور راست آزمایی و اطمینان از صحت عملکرد واحدهای دوگانه سوز، مانوری در این رابطه اجرا شد که نانوایان مشمول طرح نوبت صبح را با سوخت دوم و با قطع گاز شهری نان تهیه و به مردم عرضه کردند.

معاون فرماندار رضوانشهر ، در حاشیه این مانور با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در مورد تاثیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری تصریح کرد: کسب امنیت پایدار در توسعه، به حداقل رسانیدن تهدیدات و کاهش مجموعه آسیب پذیری های کشور به عنوان یکی از مولفه های بازدارندگی از جمله اهداف پدافند غیر عامل است که باید به درستی برای عموم مردم تشریح شود.

برگزاری مانور نانوایان دوگانه سوز در شهرستان رضوانشهر

چراغی با تاکید بر لزوم آمادگی نانوایی ها به عنوان تامین کننده نیاز ضروری مردم در بحران های طبیعی و انسانی افزود: همه نانوایی ها باید با تامین سوخت جایگزین، آمادگی کامل خود در خدمات رسانی به شهروندان و مردم منطقه در مواقع بحرانی داشته باشند.
همچنین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر نیز گفت: در این شهرستان تعداد ۱۳۰ واحد نانوائی وجود دارد که از این تعداد ۴۳ واحد به دستگاه های سوخت دوم تجهیز شده اند.

محسن آهنی اظهار نمود: در کنار بحث دوگانه سوز کردن نانوائی ها نظارت بر عملکرد نانوایان در بحث کیفیت نان نیز مورد توجه جدی قرار گرفته و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در شش ماهه اول سالجاری تعداد ۷۴۶ بازرسی در بخش آرد و نان بعمل آورده اند که تعداد ۵۱ فقره پرونده تخلف برای متخلفین در این حوزه تشکیل و به اداره تعریزیرات جهت رسیدگی ارسال شده است.

همچنین مانور زلزله و ایمنی نیز به مناسبت هفته پدافند غیر عامل با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان رضوانشهر در هنرستان شهید مطهری این شهرستان برگزار گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر