۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۴۴۴۳
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: بودجه نظامی کشور آمریکا در سال گذشته حدود ۲۵۰۰ میلیارد دلار بود اما هزینه و بودجه ای که برای فضای سایبری اختصاص داده بودند حدود ۳ هزار میلیارد دلار بود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار کریمیان ظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: همه کارمندان نهادهای مختلف نظام بدانند که مردم نوازی، مردم داری و راضی کردن مردم از عوامل اصلی اعتماد مردم به نظام است که می‌تواند همچون یک حرکت پدافند غیرعاملی عمل کند.

جانشین قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه باید پدافند غیرعامل را به یک فرهنگ و باور تبدیل کنیم گفت: تا این کار صورت نگیرد و فرهنگ پدافند غیرعامل در بین مردم نهادینه نشود، نتیجه ای از کارهای خود نخواهیم گرفت.

وی نگاه دشمنان و بدخواهان نظام به بحث پدافند غیرعامل و جنگ نرم را یک نگاه جدی و راهبردی دانست و گفت: بودجه نظامی کشور آمریکا در سال گذشته حدود 2500 میلیارد دلار بود اما هزینه و بودجه ای که برای فضای سایبری اختصاص داده بودند حدود 3 هزار میلیارد دلار بود و این رقم نشان دهنده اهمیت بالای فضای سایبری و جنگ نرم در بین دشمنان نظام است.

کریمیان در ادامه افزود: در زمینه پدافند غیرعامل هم همانند سایر زمینه‌ها به مدیریت و روحیه جهادی نیازمندیم، چرا که ما از این نوع مدیریت در حوزه‌های دیگر و در شرایط بحرانی نتیجه گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورای استان با هشدار به مدیران و مسئولان دولتی و غیر دولتی در رابطه با بدنام کردن و بی اعتمادی مردم نسبت به انقلاب گفت: انقلاب ما یک انقلاب تمدن ساز است و اگر خدای نکرده با غفلت و اشتباه مدیران و مسئولان این چشمه زلال خود آلوده شود، نمی‌تواند به رسالت خود عمل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر