۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۴۴۲۶
وی دلیل اصلی تعارض با منافع غرب را اصول واحکام شرعی والهی دانست که شرعا ما ملزم به رعایت آن هستیم و این موضوع که هدف برای ما وسیله را توجیه نمیکند یعنی ما مثل غرب نیستیم که برای رسیدن به اهدافمان دست به هر جنایتی بزنیم . اما این مطلب که خودمان را از داخل به فرمایش مقام معظم رهبری باید مصون کنیم تا دشمن حتی اگر ضرب و زوری هم بزند نتواند کاری از پیش ببرد

به گزارش پایداری ملی، باحضور مدیر کل پدافند غیرعامل ومسئولین آموزش وپرورش در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل صبحگاه دبیرستان آیت الله مدنی برگزار شد.در این مراسم جهانتیغ مشاور استاندار ومدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش وپرورش در همکاری و هماهنگی برای آموزش اصول پدافند غیرعامل به تشریح اهداف و ضرورتهای پدافند غیرعامل در سطح جامعه و مدراس پرداخت وتوجه فرزندان وآینده سازان نظام را معطوف به شیوه ها و نحوه جدید جنگ نرم برعلیه ارزشها دانست .

برگزاری مراسم صبحگاه در دبیرستان آیت الله مدنی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

وی دلیل اصلی تعارض با منافع غرب را اصول واحکام شرعی والهی دانست که شرعا ما ملزم به رعایت آن هستیم و این موضوع که هدف برای ما وسیله را توجیه نمیکند یعنی ما مثل غرب نیستیم که برای رسیدن به اهدافمان دست به هر جنایتی بزنیم . اما این مطلب که خودمان را از داخل به فرمایش مقام معظم رهبری باید مصون کنیم تا دشمن حتی اگر ضرب و زوری هم بزند نتواند کاری از پیش ببرد. ایشان با بیان تعریف پدافند غیرعامل به زبان ساده , این تعریف را به مسابقه گذاشتند و مقرر گردید به 3 نفر از دانش آموزان هدایایی اهداء گردد.

برگزاری مراسم صبحگاه در دبیرستان آیت الله مدنی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر