۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۴۳۹۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان:
مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استان به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار کردند . در این دیدار سیف مدیرکل پدافند غیرعامل بیان کرد که عملکرد این اداره کل در سال 1395 موفق بوده و این نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان اداره کل پدافند غیر عامل است

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استان روز شنبه 1/8/1395 به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل با رییس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار کردند .

در این دیدار سیف مدیرکل پدافند غیرعامل  بیان کرد که عملکرد این اداره کل در سال 1395 موفق بوده و این نتیجه تلاش بی وقفه کارکنان اداره کل پدافند غیر عامل است .

دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان با رییس سازمان برنامه و بودجه استان

ایشان همچنین با اشاره به اینکه در قانون بودجه ردیفی برای پروژه های با موضوع پدافند غیرعامل دیده شده از دستگاههای اجرایی خواست تا برای جذب این ردیف بودجه ای اهتمام ویژه ای داشته باشند.

چگنی رئیس سازمان برنامه و بودجه با تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل از تلاش های مدیر و کارکنان این اداره کل تقدیر کرد.


ایشان همچنین تهیه پیوست پدافندی جهت اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 را الزامی دانست و دستگاههای اجرایی در این خصوص  باید توجه لازم را داشته باشند

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر