۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۴۳۶۴
رحیمی معاون سیاسی امنیتی و جانشین شورای پدافند غیر عامل استان قزوین:
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، "ایوب رحیمی"معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استاندار در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، اظهار کرد: روز دوم تا هشتم آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است که در طول این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان قزوین برگزار خواهدشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، "ایوب رحیمی"معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استاندار  در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، اظهار کرد: روز دوم تا هشتم آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است که در طول این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان قزوین برگزار خواهدشد.
دشمن توطئه هایی در سر دارد که همه باید با حساسیت و هوشیاری مسائل را پیگیری کنیم
وی افزود : هفته پدافند غیرعامل فرصت مناسبی برای بسترسازی دستگاههای اجرایی برای آمادگی جدی در موضوع پدافندغیرعامل است و در این راه باید از همه امکانات خود بخوبی استفاده کنیم.
رحیمی گفت : تهدیدات سایبری و حوزه پدافند غیرعامل همواره در حال گسترش است و باید اطلاعات خود را به روز کرده و آمادگی لازم را پیدا کنیم تا آسیب نبینیم.
وی بیان کرد: همه دستگاهها به نوعی آسیب پذیرند لذا حفظ آمادگی و تقویت بنیه علمی و دفاعی همه نیروها برای مقابله با تهدیدات این حوزه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رحیمی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا کشور در برابر تهدیدات مختلف مصون شود و در این مسیر آسیب های سایبری و بیولوژیک نیز مورد توجه قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر