۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۴۳۶۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و اعضای شورای پدافند غیرعامل استان:
به گزارش خبرنگار پدافند غیرعامل، "محمد افشار" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، اظهار کرد: روز دوم تا هشتم آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است که در طول این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان قزوین برگزار خواهدشد.
به گزارش پایداری ملی، "محمد افشار" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، اظهار کرد: روز دوم تا هشتم آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است که در طول این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان قزوین برگزار خواهدشد.
138 عنوان برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در قزوین
وی افزود : 13 کارگروه تخصصی ذیل شورای پدافند غیرعامل فعالیت دارند و دو قرارگاه پدافند زیستی و پدافند سایبری تهدیدات حوزه پدافند غیر عامل را پایش می کنند.
افشار در ادامه به حوزه های پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت : در 8 حوزه تهدیدات بیولوژیکی ، سایبری ، شیمیایی ، هسته ای ، کالبدی ، مردم محور، اقتصادی و نظامی اقدامات اولیه و برنامه ریزی ها به صورت کارشناسی صورت گرفته ودر حال پیگیری است.
138 عنوان برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در قزوین
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به برگزاری 138 عنوان برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در استان قزوین تصریح کرد: برخی دستگاه‌های دولتی، برنامه‌هایی را برای هفته پدافند غیرعامل اعلام کرده‌اند و برخی از برنامه‌ها نیز از سوی اداره پدافند غیرعامل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری عنوان کرد : دو سال متوالی اداره کل پدافند غیر عامل استان قزوین رتبه ممتاز و اول کشوری را از سوی پدافند غیر عامل کشور کسب کرده است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: پدافند غیر عامل در حقیقت بسترسازی، زمینه‌سازی و بسیج فرصت‌های گوناگون برای جلوگیری از سوء استفاده‌های دشمن است.
وی توجه به سرمایه‌هایی که می‌توانند پشتوانه سرمایه‌های نظامی قرار گیرند را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج سرمایه‌هایی که می‌توانند پشتوانه سرمایه‌های نظامی قرار گیرند، یکی از رسالت‌های پدافند غیرعامل است و اگر این سرمایه‌ها به درستی مدیریت نشوند می‌توانند به تهدیدی برای جامعه تبدیل گردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر