۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۵۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری لرستان :
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری که به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در دفتر رئیس صدا و سیمای لرستان حضور پیدا کرده بود از تلاشهای رسانه ملی و شبکه استانی در راستای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری که به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در دفتر رئیس صدا و سیمای لرستان حضور پیدا کرده بود از تلاشهای رسانه ملی و شبکه استانی در راستای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

 ایشان نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در آگاهی بخشی به جامعه را بسیار تاثیر گذار دانستند و از رئیس سازمان صدا وسیمای استان درخواست نمود تا با تهیه برنامه های مرتبط با پدافند غیرعامل اهمیت این موضوع را  بیش از پیش برای همه روشن سازند .

در این جلسه رئیس سازمان صدا و سیمای لرستان نیز ضمن تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل در زندگی امروز از آمادگی صدا و سیمای استان برای ایفای نقش آگاهی رسانی خود خبر داد.

در پایان این دیدار سیف مدیرکل پدافند غیرعامل و رئیس سازمان صدا و سیما توافق کردند صدا و سیما با پخش تیزر ، میزگردهای تخصصی و تهیه انیمیشن اطلاع رسانی گسترده ای  به مناسبت هفته پدافند غیرعامل داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر