۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۴۳۵۴
مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافندغیرعامل و جمعی از رابطین کمیته های پدافند غیرعامل دستگاههای اجرائی استان به مناسبت ایام نکوداشت پدافندغیرعامل با نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافندغیرعامل و جمعی از رابطین کمیته های پدافند غیرعامل دستگاههای اجرائی استان به مناسبت ایام نکوداشت پدافندغیرعامل با نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند.

دیدار جمعی از رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاههای اجرائی و نیروهای نظامی و انتظامی استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان

در ابتدای این جلسه افسر مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، نقش عموم مردم در راستای رسیدن به مصونیت بخشی و پایداری کامل کشور را مهم برشمرد و با توجه به  وجود تهدیدات نوین خصوصا در حوزه های سایبری، زیستی، شیمیایی، اقتصادی و ... نگاه ویژه دستگاههای اجرائی استانی را به این مقوله جدی خواستار شد. وی همچنین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را نیز از دیگر برنامه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و برنامه ریزی دستگاهها، مراکز آموزشی و علمی و فرهنگی را در راستای نیل به اهداف دفاع فرهنگی خواستار شد.

در ادامه جلسه رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اداره کل دامپزشکی و محیط زیست، شهرداری بیرجند، شرکت آبفا و قرارگاه پدافند سایبری استان گزارشی از روند برنامه ها و اقدامات بعمل آمده حوزه تخصصی خود با رویکرد پدافندغیرعامل ارائه نمودند.

دیدار جمعی از رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاههای اجرائی و نیروهای نظامی و انتظامی استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان

در پایان این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و صفر، جلب نفع و دفع ضرر در کلام حکیمان و بزرگان را معنای واقعی بقای حیات انسان برشمرد و افزود هر شیء و پدیده ای در دنیا مورد تهدید و آسیب پذیری قرار می گیرد و زندگی نوع بشر هم گستردگی مادی و معنوی بالایی دارد که لازمست زوایای مختلف آن را بشناسیم و برای آن   برنامه های لازم را پیش بینی کنیم. همچنین ایشان ضمن تشکر از دستگاههای امنیتی، نظامی و انتظامی جهت انجام مناسب وظائف محوله، با توجه به سطح تهدیدات و آسیب پذیریهای امروزی؛ کمک پدافند غیرعامل در راستای رسیدن به امنیت پایدار را خواستارشدند و خاطر نشان کردند که هر ضعفی، به دشمن فرصت نفوذ و اعمال فشار می آورد؛ پس می بایست قوی بود، و این قدرت را در همه زمینه ها افزایش داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر