۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۲۴۲۴۷
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
چهارمین جلسه ادواری دبیران کارگروهای تخصصی پدافند غیرعامل استان مازندران در روز يكشنبه مورخه 95/07/25 در محل ادارهكل پدافند غيرعامل استانداري مازندران برگزار شد.نبوی مدیر کل پدافند غیرعامل استان در اين جلسه، ضمن تسلیت ایام سوگواری سيدالشهدا و ياران با وفايش اظهار داشت كليه كارگروههاي تخصصي با درنظر داشتن شعار "مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیرعامل"با جديت به فرهنگ سازی و اجراي برنامه ها در طول هفته پدافند غيرعامل بپردازند.

به گزارش پایداری ملی، چهارمین جلسه ادواری دبیران کارگروهای تخصصی پدافند غیرعامل استان مازندران در روز يكشنبه مورخه 95/07/25 در محل ادارهكل پدافند غيرعامل استانداري مازندران برگزار شد.

نبوی مدیر کل پدافند غیرعامل استان در اين جلسه، ضمن تسلیت ایام سوگواری سيدالشهدا و ياران با وفايش اظهار داشت كليه كارگروههاي تخصصي با درنظر داشتن شعار "مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیرعامل"با جديت به فرهنگ سازی و اجراي برنامه ها در طول هفته پدافند غيرعامل بپردازند.

دبیر شورای  پدافند غیرعامل با اشاره به تدوین تقویم استانی بر اساس برنامه های اعلامی کارگروهها، خواستار اجراي برنامه ها بر اساس جدول زمانبندی شد و تصريح كرد در راستای اجرای این برنامه ها، ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در سطح دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد.

وی  بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ای استان را یک مکمل خوب برای تداعی فعالیت ها و فرصتي مغتنم برای تبیین عملکرد کارگروهها و دستگاههای اجرایی دانست و اظهار داشت نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در طول هفته پدافند غيرعامل در سالن اداره کل ارشاد اسلامي استان برگزار مي شود و در این نمایشگاه دستگاههای اجرايي به تشریح و تبیین عملکرد یک ساله خود در حوزه پدافند غیرعامل می پردازند. 

مدیر کل پدافند غیرعامل مازندران همچنين از برگزاري رزمايش در سطح 135 مدرسه و نيز برگزاري برنامه هاي صبحگاه با محوريت پدافند غيرعامل در سطح 3000 مدرسه استان در طول هفته پدافند غيرعامل خبر داد.

در ادامه دبيران کارگروهای تخصصی پدافند غیرعامل مازندران  به ارائه برنامه ها و ديدگاههاي خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر