۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۴۲۳۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: مقابله با تهدیدات دشمنان نیازمند استفاده از جدیدترین تجهیزات علمی و امکانات ارتباطی است و باید به این تجهیزات خود را مسلح کنیم تا در برابر تهدیدها آمادگی لازم را داشته باشیم.
به گزارش پایداری ملی، پرویز شریفی در همایش تشریح برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: آمریکایی‌ها وجود کشورهای مستقل را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی گفت: آمریکا به این علت که بسیاری از جنبش‌های آزادی‌بخش در نقاط مختلف جهان با تاسی از انقلاب ایران شکل گرفته‌اند همیشه به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند.

 مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام تصریح کرد: برای مقابله با این تهدیدات دشمنان که بیشتر از نظر فرهنگی کشورمان را مورد هجمه قرار داده‌اند باید خود را به جدیدترین سلاح‌ها تجهیز کنیم تا در برابر این هجوم همه جانبه موفق باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما امروز با توجه به قدرت نفوذ وسایل ارتباط جمعی به ویژه در شبکه‌های مجازی تلاش می‌کنند اهداف مورد نظر خود را اجرایی کنند.

شریفی افزود: مقابله با تهدیدات دشمنان نیازمند استفاده از جدیدترین تجهیزات علمی و امکانات ارتباطی است که باید به این تجهیزات خود را مسلح کنیم تا در برابر تهدیدها آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام گفت: مهم‌ترین راهکار برای مقابله با خطرهای پیش روی نظام تقویت مصونیت‌سازی از درون است که هر چه بتوانیم در این مسیر گام بر داریم موانع پیش روی انقلاب نیز کاهش خواهند یافت.

وی تصریح کرد: لازم است در هفته پدافند غیرعامل نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل و تعیین جایگاه این موضوع در اذهان عموم مردم در سرلوحه برنامه‌ها قرار بگیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر