۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۲۴۲۲۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان قزوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار با تأکید بر اینکه در هفته پدافند غیرعامل که از 2 تا 8 آبان ماه سال جاری است در استان تمام دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را داشته باشند، اضافه کرد: هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی استان نباید در اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل کوتاهی کند بلکه نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشد.

درهفته پدافند غیرعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید همکاری لازم را داشته باشند

به گزارش دبیر خانه این شوراء "ایوب رحیمی" معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قزوین، اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های پیشرو در زمینه اجرای مقررات ملی ساختمان است، بنابراین گزارش عملکرد آن باید برای مردم بیان شود تا مردم استان هم در جریان این موفقیت قرار گیرند.
وی افزود: باید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هم تقدیر گردد که اهتمام جدی در اجرای مقررات ملی ساختمان را داشته که این اقدام، سازمان نظام مهندسی ساختمان موجب ارتقاء کیفی ساخت و سازهای استان گردیده است.
وی با اشاره به اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می بایست گزارش عملکردشان را در زمینه طرح ها و پروژه های پدافند غیرعامل، به دبیرخانه مربوطه ارسال و همچنین کلیه پروژه های عمرانی استان ملزم به تهیه پیوست پدافندی می باشند.رحیمی ادامه داد: همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل موجب می گردد در صورت بروز هرگونه تهدید با آمادگی بیشتر و بهتری درصدد مقابله با آنها و مصون سازی زیر ساخت های استان برآییم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اعتبارات لازم در حوزه پدافند غیرعامل تاکنون تامین نشده است، از تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین انتظار می‌رود طرح‌های خود را در این زمینه فعال کنند زیرا تهدیدات از سوی دشمنان هیچ‌گاه در انتظار تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل نخواهند ماند.
جانشین شورای پدافند غیرعامل استان قزوین تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان بایستی پیگیری های لازم را در خصوص حد اکثر استفاده از ظرفیت های کشوری و منابع ملی در راستای نهادینه سازی و اجرای پروژه های پدافند غیرعامل به عمل آورند. در این رابطه ضروری است کلیه دستگاههای با سازمانهای مرکزی و وزارتخانه ها یشان ارتباط مداوم و مستمر و موثر داشته باشند تا از اعتبارات پدافند غیر عامل ملی بهره مند گردند.
در پایان این جلسه، افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین ضمن اعلام برنامه های پیشنهادی دبیر خانه این شورا در راستای گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با بیان سناریوی رزمایش طراحی شده برای اجرا در این هفته با موضوع "حمله موشکی به مجتمع های مسکونی و تخلیه و اسکان اضطراری مردم"، خواستار همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی استان گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر