۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۲۱۵
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري سمنان:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداري سمنان گفت: فرهنگ سازي در حوزه پدافند غيرعامل در جامعه مسير خوبي را در پيش گرفته است و براي تحقق بيشتر اين امر مهم، آموزش، موضوعي اجتناب ناپذير است.
به گزارش پایداری ملی، محمد همتيان معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استانداری با بيان اينكه آموزش موضوع بسيار حساسي است، افزود: آموزش، مشاركت همه را به همراه مي آورد و با استفاده از آموزش درست مي توان شاخص هاي اصلي پدافند غيرعامل را تبيين كرد.
وی با اشاره به ايجاد امنيت در فضاي سايبري با استفاده از راهبردهاي پدافند غيرعامل، افزود: افراد متخصص بايد در موضوعات حساس مانند فضاي مجازي به صورت تخصصي وارد كار شوند.
همتیان، استانداري را دستگاهي حساس و شاخص عنوان كرد و بيان داشت: آنچه در استانداري انجام مي شود الگوي ديگر ادارات دولتي است به همين دليل بايد برنامه هاي تعيين شده در استانداري مفيد باشند تا باعث سربلندي استان شود.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري سمنان همچنين در اين نشست با اشاره به جايگاه مهم پدافند غيرعامل در جامعه افزود: يكي از رسالت هاي اصلي پدافند غيرعامل مصون سازي جامعه است.
ايرج كارخايي بيان داشت: پدافند غيرعامل نقش بسيار پررنگي در جامعه به ويژه در بازدارندگي، كاهش آسيب در جامعه و افزايش در مقابل تهديدهاي دشمنان دارد.
وي گفت: رهبر معظم انقلاب نيز تاكيدهاي زيادي بر اهميت پدافندغير عامل دارند و اين مهم باعث تقويت بنيه دفاعي كشور و حفاظت كشور در مقابل تهديدات است.
كارخايي اضافه كرد: دشمنان با رويكرد نوين در حال طرح ريزي براي صدمه زدن به جمهوري اسلامي ايران هستند و با استفاده از پدافند غيرعامل مي توان آمادگي لازم را در مقابل تهديدهاي دشمنان ايجاد كرد.
وي با تاكيد بر لزوم آموزش پدافند غيرعامل خاطرنشان كرد: برگزاري دوره هاي آموزشي با حضور استادان مجرب يكي از اهداف مهم پدافند غير عامل است كه باعث افزايش ارتقاي علمي و آشنايي با آسيب ها مي شود.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري سمنان با اشاره به اينكه دوم تا هشتم آبان هفته پدافند غيرعامل است، گفت: شعار امسال اين هفته « مصون سازي و پايداري كشور با اقدام و عمل به پدافند غيرعامل» نام گذاري شده است.
در اين نشست مسئولان استان سمنان درباره مباحث مربوط به پدافند غيرعامل بحث كردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر