۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۴۲۱۴
استاندار هرمزگان بر لزوم استفاده از ظرفیت ائمه جمعه به منظور فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از دانش و تجربه های افراد کارشناس و نخبگان نیز در این زمینه استفاده کنیم تا جامعه آگاهی های لازم در این زمینه را کسب نماید.
به گزارش پایداری ملی، جاسم جادری شامگاه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل هرمزگان با بیان اینکه پدافند غیرعامل موجب مصون سازی جامعه در مقابل خطرات می شود، افزود: باید بتوانیم پدافند غیرعامل را در سطح جامعه تبیین کنیم تا در زمان نیاز دچار مشکل نشویم.
جادری اضافه کرد: باید برای همکاری و مشارکت مردم در پدافند غیرعامل زمینه سازی شود چون هر جا مردم حضور پیدا کنند، مشکلات حل می شود.
وی تصریح کرد: دفاع هویت یک ملت است و باید همواره آمادگی دفاعی داشته باشیم که در همین راستا باید تمرین دفاعی و برگزاری رزمایش همواره در دستور کار باشد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: آمادگی دفاعی ملت ایران در برابر دشمنان همواره بالا بوده و باید در زمینه دفاع غیرنظامی نیز آمادگی داشته باشیم.
جادری با تاکید بر اینکه اولویت و تمرکز خود را باید بر روی برنامه های موثر و پرمخاطب قرار دهیم، اظهار داشت: رسانه ملی و سازمان های مردم نهاد در هفته پدافند غیرعامل می توانید نقش آفرین باشند تا زمینه تبیین این موضوعات در جامعه فراهم شود .
یکم تا هشتم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر