۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۴۱۸۵
استاندار لرستان طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد را نمونه کامل مصون‌سازی و استحکام‌بخشی زیرساخت‌های ملی و اهمیت به پدافند غیرعامل دانست.
به گزارش پایداری ملی، هوشنگ بازوند در جلسه شورای پدافند غیرعامل با بیان این‌که، تمام دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل باید از اعتبار پدافند غیرعامل کشور جذب اعتبار داشته باشند، تاکید کرد: استان لرستان در ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن در رتبه‌های مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که یکی از علل اهمیت موضوع پدافند غیرعامل، نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اقدام و عمل در رسیدن به توسعه و پیشرفت باید در همه جا مشخص و قابل لمس باشد.

بازوند با اشاره به این‌که امروز کشور ما در اوج اقتدار است، اضافه کرد: برای دوام اقتدار کشور نیاز به خودباوری جهاد علمی و پایداری و استحکام‌بخشی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملی کشور است که پایداری و مصون‌سازی استحکامات و زیرساخت‌ها از وظایف پدافند غیرعامل است.

استاندار، طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد را نمونه کامل مصون‌سازی و استحکام‌بخشی زیرساخت‌های ملی و اهمیت به پدافند غیرعامل دانست و افزود: فرودگاه خرم‌آباد تاکنون زهکشی نداشت که با انجام زهکشی و افزایش باند فرودگاه امکان فرود هواپیماهای بزرگ ایجاد شده است. 

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در سطح جامعه گفت: پدافند غیر عامل باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود زیرا هرچه بتوانیم مشارکت مردم را در پدافند غیرعامل افزایش دهیم، بهره‌وری بیشتری خواهیم داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر