۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۴۸
رییس اداره بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفار لرستان از برگزاری مانور مقابله با شرایط اضطراری در این شرکت خبر داد
به گزارش پایداری ملی، عبدالرضا سیفی در جلسه کمیته مدیریت بحران پدافند غیرعامل و بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت گفت: این مانور با هدف آمادگی نیروی شرکت آبفار برای مقابله با بحران های احتمالی و جلوگیری از نشتی سیلندرهای گاز کلر در آینده نزدیک برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با هدف مقابله با بحران های احتمالی می بایست در محل انبار شهرستانها نصب دستگاههای خنثی ساز کلر در دستور کار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در راستای اطلاع رسانی و تبیین برنامه های مختلف HSE بایستی کلاس های آموزشی در خصوص مقابله با حوادث گاز کلر و سایر تاسیسات آب و فاضلاب برای تمامی کارکنان برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: با هدف مقابله با شرایط بحرانی و پیشگیری از حوادث احتمالی پیوست پدافندی در طرح های مطالعاتی ضروری است و مقرر شده تا یک مجتمع از طریق مشاوران ذیصلاح با رویکرد پدافندی مطالعه و اجرا گردد.
مدیر عامل شرکت آبفار لرستان نیز با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و بهداشت و ایمنی اظهار داشت: با هدف اجرای قوانین و مقررات پدافند غیر عامل می بایست قسمت های مختلف شرکت در شهرستانها تجهیز شوند.
مهندس علیرضا کاکاوند افزود: با این هدف تجهیزات و لوازم مورد نیاز از جمله دستگاههای خنثی ساز، پمپ ها و کف کش ها برای شرایط بحرانی و اضطراری خریداری شوند تا در زمان بحران نیروهای شهرستانی بتوانند با این موارد مقابله کنند.
وی اضافه کرد: شرکت آبفار لرستان به دنبال تطبیق آیین نامه ها و دستورالعمل های با امورات شرکت است تا بتوان برای موارد خاص برای مقابله با بحران مشکلی به وجود نیاید

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر