۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۸۲
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: جریان انتقال آب دریای خزر و مسئله زباله استان نگران‌کننده است.
به گزارش پایداری ملی، حسین نیاز آذری با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور افزود: همکاران مجمع در کلیه حوزه‌های مرتبط با محیط‌زیست باهم اشتراک نظر دارند چرا معضل زباله مشکل ملی کلان‌شهر مازندران است و تلاش برای مدیریت پسماند از دغدغه‌های اساسی نمایندگان استان است.

نیاز آذری افزود: در این دیدار از معاون رییس‌جمهور خواستیم که معضل زباله مازندران را مسئله ملی تلقی کرده وبرای مدیریت پسماند، هیئت محترم دولت و شخص رییس‌جمهوری ورود کند و اعتبارات مکفی برای بازیافت زباله اختصاص دهند و از اینکه تعهدات و مصوبات دولت درباره مدیریت پسماند استان اجرایی نمی‌شود انتقاد شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان استان مخاطرات زیست‌محیطی جریان انتقال آب دریای مازندران به سمنان را ازدیگرموضوعات جدی این نشست برشمرد و گفت: مراتب اعتراض شدید سمن‌ها، نخبگان، تشکل‌های زیست‌محیطی و شبکه‌های اجتماعی استان را به رییس سازمان محیط‌زیست منتقل و مخالفت جدی افکار عمومی را در این خصوص تکرار کردیم.

نیاز آذری کرد: در این جلسه معاون رئیس‌جمهور متعهد شد از منافع زیست محیط استان مازندران دفاع کند و دغدغه‌های فعالان محیط‌زیست را در قبال طرح انتقال آب دریای خزر مدنظر قرار دهد و همسو با دوستداران محیط‌زیست مخالف جریان انتقال آب دریای خزر باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران تبادل نظرو سیاست‌گذاری برای استقرار صنایع سازگاربامحیط‌زیست را از دیگر مباحث این نشست خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان مازندران از سازمان محیط‌زیست خواستند سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را اجرای طرح‌های توسعه همراهی نمایند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر