۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۷۰
مانور مديريت بحران آب با سناريوهاي مختلف و با حضور تنی چند از اعضاي كميته بحران و پدافند غیر عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد به طور همزمان در شهرستان‌هاي ابركوه، اردکان، اشکذر و بهاباد برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی،  "رضا اشتر زاده" مدير دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت آب و فاضلاب استان در اين باره گفت: اين مانورها با سناريوهاي مانور قطع برق چاه‌ها و به كارگيري مولدهاي برق اضطراري در اختيار و بررسي عملكرد آن‌ها در شهر ابركوه و مانور خارج كردن چاه‌هاي موجود از مدار بهره‌برداري به دليل وقوع زلزله و بررسي چگونگي تامين آب شبكه به روش‌هاي مختلف در شهر بهاباد، برگزار شد.

Image result for ‫مانور مديريت بحران آب‬‎

وي افزود: همچنين مانور بررسي چگونگي آبرساني به سطح شبكه در مواقع خارج شدن خطوط اصلي شبكه و هر يك از زون‌هاي فشاري از مدار بهره‌برداري در شهر اشكذر و  مانور به كارگيري دستگاه‌هاي آب شيرين كن پرتابل و توزيع آب‌هاي بسته‌بندي شده توسط اين دستگاه‌ها و توزيع آب شرب از طريق ايستگاه‌هاي برداشت موجود و تانكري در شهر اردكان اجرا شد .

اشترزاده در پايان هدف از برگزاري اين مانورها را توان سنجی و آمادگی پرسنل و تجهیزات و هماهنگی بین بخشی  در هنگام بحران در حوزه آب ذكر كرد.

منبع: ایسنا


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر