۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۴۰۶۷
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان در حال حاضر از همه ظرفیت هایش برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می کند و به همه دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به نظام کمک می کند.
به گزارش پایداری ملی، علاء الدین بروجردی طی بازدید از پلیس فتا با تبریک هفته ناجا گفت: باید به پلیس فتا مرحبا گفت زیرا از طریق پلیس اینترپل و پلیس فتا در سطح بین المللی قابل مقایسه با کشورهای دیگر و رقیب آنها هستیم.

وی گفت: باید برای پدافند آمادگی لازم را داشته باشیم و برای خنثی سازی نقشه های دشمن برنامه داشته باشیم در همه عرصه ها بعد مهم کار پلیس فتا مقابله با اقدامات تروریستی و اقدامات تخریبی است و خوشبختانه دوستان به دستاوردهای خوبی رسیده اند.

وی درباره اینکه در کمیسیون امنیت ملی به فضای سایبری اهمیت داده می شود، گفت: مقام معظم رهبری برای این امر به اندازه سابقه کل نظام امنیت قائل هستند در نتیجه بحث سایبری فراملی و فراامنیتی است و علت بازدید امروز همین است باید کارهای اقداماتی و عملیاتی در این زمینه صورت گیرد.

تمام گوشی های هوشمند باید بومی سازی شود

بروجردی یادآور شد: همین گوشی های هوشمندی که دست نمایندگان و همه هست باید بومی سازی شود و به دنبال ساخت گوشی های بومی هستیم به سرعت باید این اقدام صورت بگیرد و تا از تهدید امنیتی دور شویم.

وی افزود: برای عملی شدن این طرح تا مراحل قابل توجهی پیش رفته ایم اما مسئولان ذیربط برای آن اطلاع رسانی می کنند آنچه من مطلع هستم این است که طراحی و مراحل ساخت در حال انجام هستند اما اینکه کی به نتیجه می رسد را الان نمی توانم اعلام کنم اما با توجه به برخی از نکات امنیتی از نشت اطلاعات به بیرون جلوگیری می شود.

منافقین به طور مستمر به دنبال تلفن های اطلاعاتی هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره اینکه شنود اطلاعاتی اتفاق افتاده یا نه، گفت: منافقین به طور مستمر به دنبال تلفن های اطلاعاتی هستند. آنچه که مهم است آگاهی دادن است و افراد بایدبدانند که خطر بیخ گوششان است و باید بدانند که استفاده از تلفن همراه در جلسات ممنوع است.

وی درباره اختلاف پلیس و قوه قضاییه درباره تلگرام گفت: ما هر اقدامی که در جهت ایجاد مصونیت برای حفظ منافع ملی باشد را دنبال می کنم چون این امر در همه کشورها متداول است حتی کشورهای سازنده هم خودشان از گوشی های خاص استفاده می کنند.

در حال نهایی کردن ممنوعیت ورود گوشی هوشمند هستیم

بروجردی درباره ممنوعیت گوشی های هوشمند گفت: هنوز در حال نهایی کردن ممنوعیت ورود گوشی هوشمند هستیم و تا زمانی که گوشی ساخته نشده است باید آفت های گوشی های هوشمند را زدود و بحث جایگزینی زمان می برد. امیدواریم این اختلاف نظر توسط شورای عالی فضای مجازی برطرف شود.

وی درباره سخنان محسن رضایی درباره خنثی سازی بمب گذاری در نماز جمعه و خنثی سازی آن گفت: از این دست خبرها زیاد به کمیسیون ارجاع می شود اما در این مورد خاص چیزی نمی دانم.

وی گفت: عربستان در حال حاضر از همه ظرفیت هایش برای ضربه زدن به کشور ما استفاده می کند و به همه دشمنان داخلی و خارجی ما برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران کمک می کند اما همیشه نقشه هایش نقش بر آب است و کاری از پیش نبرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر