۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۳۹۵۹
دیروز و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیران کارگروه های یازده گانه پدافند ، سومین جلسه شورای دبیران کارگروه های ذیل شورای پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان برگزار شد .

به گزارش پایداری ملی، در این جلسه پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند استانداری کرمان در سخنانی با اشاره به تهدیدات برآورد شده توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: هدف از برگزاری شورای دبیران شناسایی تهدیدات توسط دستگاه ها در جهت مصون سازی در مواقع بروز بحران است .

وی افزود کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل بایستی با برگزاری جلسات مستمر در جهت پیشبرد اهداف و وظایف مشروح خود به کنترل استان در هنگام بروز حوادث و بحران کمک نمایند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با بیان هفت نیاز اساسی کشور مبنی بر آب ، غذا، نان، امنیت، بهداشت، انرژی و ارتباطات گفت: اعضای حاضر موظفند با انجام پیش بینی های لازم در جهت تأمین و حفظ کارکرد آن ها در هر شرایطی آمادگی خود را با برگزاری مانور و رزمایش های مرتبط با اهداف و وظایف خود در هفته پدافند غیرعامل اعلام نمایند .

پیمان سلاجقه با توضیح در خصوص عملکرد مطلوب اداره کل پدافند غیرعامل در جهت آموزش اصول و مبانی پدافند غیرعامل و همچنین آشنایی دستگاه ها و فرمانداری های استان ، با انواع تهدیدات اظهار داشت : یکی از وظایف بسیار مهم کارگروهای یازده گانه و دستگاه های دولتی ، آشنا نمودن ضرورت پدافند غیرعامل به آحاد جامعه است و از هیچ تلاشی در این زمبنه نباید دریغ ورزید.

در پایان دبیران کارگروه های یازده گانه با ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه خود در زمینه پدافند غیرعامل به شرح پیشنهادات و اقدامات خود در هفته پدافند غیرعامل پرداختند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر