۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۳۹۴۲
اداره کل پدافندغیرعامل استان مازندران
جلسه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان مازندران روز دوشنبه مورخ 95/7/5 در سالن اجتماعات شرکت پخش و فرآورده های نفتی منطقه ساری با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل مازندران برگزار شد.

جلسه کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان مازندران برگزار شد.

 

به گزارش پایداری ملی، نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و چالوس گفت :با توجه به اینکه خط لوله انتقال گاز از دامغان به کیاسر تاکنون به اتمام نرسیده و از طرفی در فصل سرما  بعضی از شهرهای استان با افت فشار گاز مواجه میشوند می طلبد شرکت گاز اهتمام بیشتری در جهت مدیریت صحیح توزیع گاز و پایدارسازی خطوط بعمل آورد. و همچنین شرکت پخش فرآورده های نفتی با همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط، فرمانداران و بخشداران در جهت ذخیره سازی سوخت زمستانی برای مصارف خانگی در مناطق کوهستانی و صعب العبور مراکز صنعتی – تولیدی- مرغداری و دامداریها – گلخانه ها و خبازیها تمهیدات لازم را اتخاذ نماید. 

در ادامه طالبی مدیر شرکت پخش و فرآورده های نفتی منطقه ساری بر ضرورت تامین آب پشتیبان این شرکت توسط آب منطقه ای جهت بکارگیری در شرایط اضطرار تاکید نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر