۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۳۹۱۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وقوع پدیده گردوغبار در خاک عراق خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا وزش باد و گردوغبار در دو روز آینده نوار غربی کشور را در بربگیرد.
به گزارش پایداری ملی، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در روزهای گذشته به کشورمان، امروز باران پراکنده در بخشهایی از سواحل دریای خزر تداوم می‌یابد.

وی ادامه داد: در اواخر وقت امروز استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز دچار بارش پراکنده همراه با رعد و برق و کاهش نسبی دما می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بارشهای پراکنده باران در سه روز آینده برا4ی استان گیلان ادامه داشته باشد.

وظیفه با بیان اینکه بارشهای پراکنده باران و رعد و برق در جنوب کشور نیز رخ می‌دهد، گفت: در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و بخشهایی از شرق و شمال هرمزگان دچار بارشهای پراکنده باران می‌شود.

وی از وقوع پدیده گردوغبار در مناطق غربی کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود پدیده گردوغبار که در کشور عراق ایجاد شده نوار غربی کشور را در برگیرد‌.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین اهواز را با 40 درجه گرمترین و ارومیه را با 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین منطقه کشور دانست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر