۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۳۷۹۰
صبح روز شنبه مورخ 27/6/1395 همایش تخصصی امنیت فضای مجازی به مدیریت قرارگاه پدافند سایبری استان (اداره کل اطلاعات) و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیران کل دستگاههای اجرائی، جمعی از فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین حراست ها، رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاههای اجرائی و روسای شعب بانکها در مرکز استان (بیرجند) برگزار گردید.
به گزارش پایداری ملی، صبح روز شنبه مورخ 27/6/1395 همایش تخصصی امنیت فضای مجازی به مدیریت قرارگاه پدافند سایبری استان (اداره کل اطلاعات) و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیران کل دستگاههای اجرائی، جمعی از فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین حراست ها، رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاههای اجرائی و روسای شعب بانکها در مرکز استان (بیرجند) برگزار گردید.


در ابتدای همایش مدیرکل اطلاعات (جانشین فرمانده قرارگاه پدافند سایبری استان) ضمن تشریح اهداف و حوزه ماموریتی قرارگاه پدافند سایبری استان، به شرایط و فضای حاکم بر جهان امروز در حوزه سایبری و نقش این فضا در سرقت اطلاعات و پیدایش قدرت سایبری و ایجاد ارتش های سایبری در جهان و همچنین وقوع تهدیدات متنوع در حوزه های مختلف متاثر از فضای مجازی و سایبری به ضرورت مصونیت بخشی و انجام اقدامات دفاعی و مراقبتی پیشگیرانه مستمر در این حوزه جهت کاهش آسیب پذیریهای متصور اشاره نموده .

در ادامه بر اساس سیاستهای کلی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، موضوعاتی از جمله نقش مدیران در امنیت اطلاعات و لزوم توجه به اسناد بالادستی، راهکارهای پیشنهادی برای آسیب پذیریها در فضای سایبری، امنیت در فضای مجازی، نقش فضای سایبری در حوزه های مختلف، چگونگی پایداری سایبری و ... مطرح و تشریح گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر