۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۳۶
مدیرکل پدافند غیرعامل همدان در راستای تشکیل قرارگاه پدافند زیستی استان در مورخه 9 /6 /95 با مدير كل صدا و سيماي مركز همدان دیدارکرد.

به گزارش پایداری ملی، آقای حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در این نشست ضمن گرامیداشت تلاشهای خبرنگاران ، اقدامات و تلاشهای این قشر فرهیخته را به عنوان نماینده و پرچم دار رسانه ملی ( دیداری و نوشتاری و مجازی )  ، موجبات بالندگی و توسعه استان دانست.

مدیرکل پدافند غیرعامل همدان در راستای تشکیل قرارگاه پدافند زیستی استان با مدير كل صدا و سيماي مركز همدان دیدارکرد

وی با توجه به ضرورت بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود استان در زمینه پدافند غیر عامل ، خصوصاً در بحث فرهنگ سازی و آموزش ، نقش رسانه ملی را بی بدیل دانست و خواستار توجه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل شد. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند زیستی استان ضمن اشاره به ، تهدیدات زیستی ، خاطرنشان کرد ؛ مسئولیت کارگروه آرامش بخشی مدیریت افکار عمومی و اطلاع رسانی قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل به عهده صدا و سیما ست و اجرای سیاستها و خط مشی های قرارگاه پدافند زیستی در حوزه فرهنگ سازی و آرامش بخشی به جامعه از وظایف این کارگروه می باشد ؛ که حکم ریاست کارگروه آرامش بخشی توسط استاندار محترم و فرمانده قرارگاه زیستی صادر گردیده است .

آقای میسر ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این نشست گفت :  فعالیت صدا و سیما جدا از حوزه پدافند غیرعامل نیست  . 

وی مطالبه گری نیازهای لازم در توسعه و گسترش دانش مهم پدافند غیرعامل را به عنوان یک اصل مترقی توسط دستگاههای مسئول دانست و بر لزوم تولید برنامه های شاخص با موضوع پدافند غیرعامل در رسانه تاکید کرد که با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در مرکز به ویژه واحد انیمیشن این استان که جزء مراکز عالی در سطح کشور می باشد ؛ این آمادگی وجود دارد که با توجه به نیاز دستگاههای مرتبط با موضوع پدافند غیر عامل ، اقدام به تولید انیمیشن نماید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر