۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۳۷۰۲
هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش با حضور هیات رئیسه دانشگاه بوعلی سینا، اساتید و دانشجویان حوزه های فناوری اطلاعات از کلیه دانشگاه های کشور در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا با هدف تبادل آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و مطالعاتی فناوری اطلاعات و دانش در راستای بستر سازی مناسب جهت سیاستگزاری و برنامه ریزی در راستای توسعه هر چه بیشتر در این زمینه برگزار شد .

به گزارش پایداری ملی، انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق کنفرانس بین المللی اطلاعات و دانش ( IKT ) بستر مناسب بین المللی را برای بحث و پژوهش های به روز متخصصان ایرانی و غیر ایرانی در سراسر دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و دانش فراهم نمود .

برگزاری هشتمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش در دانشگاه بوعلی سینای همدان

در مراسم افتتاحیه  این کنفرانس دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، یاد وخاطره امام راحل و شهدای ۱۷ شهریور سال ۵۷ را گرامی داشته و گفت: امید آن می رود که این گونه نشست ها مثمر ثمر بوده و به صورت کاربردی در مسائل و مشکلات کشور کارساز باشد. وی هم چنین با اشاره به ۴۳ سالگی دانشگاه بوعلی سینا، معرفی مختصری از دانشگاه ارائه نموده و افزود: جایگاه دانشگاه بوعلی سینـا در حوزه های مختلف از رتبه های خوبی برخوردار است. غلامی اظهار کرد: این دانشگاه برنامه مدونی را در آینده در دستور کار خود دارد تا بتواند در عرصه بین المللی جایگاه بهتری را از آن خود کند.

در ادامه دکتر حسن ختن لو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دبیر هشتمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش، ضمن اعلام برنامه های در نظر گرفته برای این کنفرانس، از ایراد سه سخنرانی کلیدی طی روز اول و دوم برگزاری خبر داده و افزود: نشست های تخصصی در کارگروه ها با حضور اساتید و شرکت کنندگان، در دانشکده فنی و مهندسی برگزار می گردد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هم چنین در ادامه آماری به روز از وضعیت فعلی دانشگاه بوعلی سینا در حوزه های پژوهشی و آموزشی از دیدگاه شاخص های مختلف بین المللی ارائه کرد.

لازم به ذکر است که این کنفرانس به همت دانشگاه بوعلی سینا و انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر