۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۷۰۱
نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند روز دوشنبه مورخ 8 /6 /1395 برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی، در این نشست دو ساعته، سید رسول حسینی ضمن تشریح جایگاه پدافند غیرعامل گفت : با توجه به تجربه و توان اساتید و دانشجویان دانشگاهها و  موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند می توان موضوع پدافند غیرعامل را که یک مطلب ناشناخته ولی در عین حال کاربردی است به آحاد مردم معرفی کرد و نقش و اهمیت آن را جهت ایمنی و امنیت روحی و روانی و حتی فیزیکی به مردم بیان داشت .

نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند

حسینی گفت : اداره کل پدافند غیرعامل با داشتن اولویت های پژوهشی و مساعدت مالی می تواند دانشجویانی را که علاقمند به تدوین پایان نامه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند یاری نماید .

در ادامه، فرجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند گفت : با توجه به اهمیت (مبحث 21 مقررات ملی ساختمان) و وجود دانشجویان رشته عمران با گرایش های متفاوت در این دانشگاه می توانیم در حوزه کالبدی ساختمانها قدم های مثبت و موثری برداریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند گفت : با فعال شدن جمعیت جوانان هلال احمر و انجمن علمی دانشگاه می توانیم موضوع پدافند غیرعامل را در همه عرصه ها معرفی نموده و قدم های سازنده ای در این زمینه بر داریم .

لازم به ذکر است در دانشگاه مذکور حدود 1000 نفر دانشجو در حال تحصیل هستند .

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر