۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۶۹۷
رئیس پدافند غیرعامل نیروی انتظامی آذربایجان غربی:
رئیس پدافند غیر عامل نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: رزمایش پدافند غیرعامل به زودی در شهرستان های این استان برگزار می شود.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ محمد طالبی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تکاب افزود: این رزمایش به منظور بالابردن توان عملیاتی و اجرایی ادارات در موضوع پدافند غیرعامل در 11 شهرستان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در رزمایش پدافند غیر عامل استان آذربایجان غربی از تجهیزات و امکانات موجود در ادارات خدمات رسان شهرستان ها بهره گیری می شود.

سرهنگ طالبی اظهار کرد: سناریوی طراحی شده برای این رزمایش با حضور و مشارکت کارشناسان پدافند غیر عامل نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تهدیدات نوین در دنیای امروز، تمرینات و آموزش های مربوط به پدافند غیرعامل باید در اختیار ادارات خدمات رسان قرار گیرد.

رئیس پدافند غیر عامل نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی اضافه کرد: عملیاتی شدن آموزش های پدافند غیر عامل امری بسیار ضروری برای مقابله با بحران های احتمالی است.

فرماندار تکاب نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل از نیازهای اساسی دنیای امروز است.

ایرج ثقفی افزود: با توجه به افزایش حوادث و تغییر نوع حوادث، زندگی در دنیای امروز نیازمند توجه به بحث های مربوط به پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است.

وی اظهار کرد: در پدافند غیر عامل، ادارات و دستگاه های اجرایی خدمات رسان باید از لحاظ فنی و سخت افزاری آمادگی لازم را کسب کنند.

وی بیان کرد: زمینه های فرهنگی و اجتماعی لازم برای آشنایی اقشار مختلف جامعه با اهداف و فرآیند این رزمایش نیز باید مهیا شود.

نشست هماهنگی اجرای رزمایش پدافند غیرعامل با حضور رئیس پدافند غیرعامل نیروی انتظامی آذربایجان غربی و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان تکاب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر