۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۲۳۶۸۹
استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به اهميت شناخت جامعه از عوامل تهديدزا، گفت: شناخت و آگاهي مردم، خنثي كننده توطئه ها و تهديدات خواهد بود
به گزارش پایداری ملی، سيد مهدي صادقي در جلسه قرارگاه پدافند غير عامل زيستي استان قم در تالار امام جواد(ع( استانداري،طي سخناني به تبيين اهميت پدافند غير عامل در شرايط كنوني پرداخت.

وي با اشاره به انواع تهديدات نرم افزاري و سخت افزاري متوجه كشور، عمومي كردن مبحث پدافند غيرعامل را ضروري خواند و گفت: آشنايي مردم با موارد و آسيب هاي تهديد كننده كشور، به خنثي سازي تهديدات و توطئه ها كمك خواهد كرد.

صادقي بر نقش مهم صدا و سيما و رسانه ها در اين زمينه تاكيد و خاطرنشان كرد: اطلاعات كافي در مورد زمينه ها و عوامل تهديد بايد از طريق رسانه هاي ارتباط جمعي و صدا و سيما در اختيار مردم قرار گيرد.

وي با بيان اين كه قم به لحاظ موقعيت و جايگاه خاص آن، همواره در معرض تهديدات زيستي دشمنان بوده است بر لزوم انجام اقدامات پيش دستانه براي مقابله جدي با اين تهديدات تاكيد كرد و افزود: در اين زمينه دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي استان به خوبي وظايف و مأموريت هاي خود را انجام داده اند.

استاندار قم همچنين با اشاره به ايجاد قرارگاه پدافند زيستي و كارگروه هاي هشت گانه در استان قم براي رصد تهديدات و عامل زيستي تصريح كرد: دستگاه هاي عضو اين قرارگاه و كارگروه هاي ذيل آن بايد با بكارگيري تمام ظرفيت ها و با جديت و هوشياري، تهديدات دشمن را رصد و پايش نمايند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر