۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۳۶۷۲
استاندار سمنان:
استاندار سمنان این استان به لحاظ پیشرفت های فناوری و زیر ساخت های شبکه های مجازی رتبه دوم را در کشور دارد ، گفت : پدافند غیر عامل زمینه ایمن سازی جامعه در برابر حرکات دشمنان در کشور را فراهم می کند.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا خباز روز شنبه در نشست شورای پدافند غیر عامل استان سمنان در سالن استانداری افزود: دشمنان نظام درصدد حملات سایبری به پایگاه های علمی و اطلاعاتی کشورمان هستند.
وی اظهار داشت: به دلیل سرعت بسیار بالا در حملات دشمنان باید پدافند غیر عامل در کشور توجه ویژه ای شود.
خباز ادامه داد:ایجاد فضای بازدارندگی در زیر ساخت های دفاعی کشور و ایمن سازی آن از برنامه های راهبردی پدافند غیر عامل است.
وی اضافه کرد: ارتقا فرهنگ عمومی مردم با اجرای آموزشهای عمومی و اقدامات فرهنگی و تمرین رزمایش در رابطه با ارتقا آمادگی و پایداری در حوزه های مختلف در برابر تهدیدات نظامی دشمن از ماموریت های اساسی پدافند غیرعامل است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اداره مردم به منظور مقابله با بحران تهدید نظامی با بکارگیری بسیج امکانات و منابع عمومی ،دولتی و مردمی در دستور کار این نهاد مهم در کشور قرار گیرد.
وی با بیان این که دشمنان نظام دیگر نمی توانند از طریق حمله نظامی ضربه ای به کشور وارد کنند، تصریح کرد:جنگ در شبکه های مجازی و سست کردن اعتقادات مذهبی مردم از برنامه های دشمنان است.
خباز تصریح کرد : استکبار جهانی،روح و جسم ملت ایران را هدف قرار داده است و باید آحاد ملت و مسئولین در برابر اینگونه تهدیدات هوشیار باشند.
وی ضربه زدن به امنیت غذایی مردم و آلوده کردن آب های آشامیدنی و مصرفی مردم و مبتلا شدن آن ها به بیماری سخت از کارهای نابخردانه دشمنان برشمرد.
وی خواستار آموزش همه دستگاه های اجرایی در برابر تهدیدات خارجی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر