۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۳۵۹۲
مدير كل پدافند غيرعامل استان سمنان:
جلسه هم انديشي دبيران كارگروههاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل استان سمنان در محل سالن مديريت بحران استان برگزار شد

به گزارش پایداری ملی، ايرج كارخايي در جلسه هم انديشي دبيران كارگروههاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل استان سمنان كه در محل سالن مديريت بحران استان برگزار شده بود گفت اجراي سياستها و برنامه هاي پدافند غيرعامل با فعاليت و تلاش كارگروههاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل تحقق مي يابد.

اجراي سياستها و برنامه هاي پدافند غيرعامل با فعاليت كارگروهها تحقق مي يابد

در اين جلسه كارخائي مديركل پدافند غيرعامل استانداري با اشاره باينكه پدافند غيرعامل يك عرصه نوين علمي و عملي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حفظ و حراست از دارائي ها و تأسيسات زيربنايي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد و حضرت امام(ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته اند و تأكيدات مكرر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر فراگير نمودن پدافند غيرعامل در جامعه و سياستهاي دولت تدبير و اميد در اين راستا، همت جهادي مديران بويژه اعضاي شوراي پدافند غيرعامل و كارگروهاي تخصصي براي نهادينه نمودن پدافند غيرعامل در سطوح مختلف جامعه را خواستار شد. 

وي با بيان انتظارات خود از دبيران كارگروهها جهت فعال سازي هرچه بيشتر كارگروه و كميته هاي كارشناسي جهت بررسي موضوعات پدافندي مرتبط با كارگروه و اتخاذ راهكارهاي اجرايي بمنظور فرهنگ سازي و رعايت الزامات و ملاحظات پدافند غيرعامل ، اطلاع رساني و برگزاري دوره هاي آموزش عمومي و تخصصي براي مخاطبين و اقشار مختلف جامعه و اجراي رزمايش هاي مختلف را از اولويت هاي كاري پدافند غيرعامل برشمرده و هفته پدافند غيرعامل (اوايل آبان ماه) را فرصت مغتنمي براي اين كار دانسته و خواستار تدارك و پيش بيني برنامه هاي ويژه براي بزرگداشت هفته در اين راستا شد.

 وي مقوله پدافند غيرعامل را يك تابلوي ارزشمند عمومي برشمرد و افزود با توجه به اينكه تهديدات و توطئه هاي دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره به اشكال مختلف بروز نموده و دائما در تهديدات و توطئه هاي دشمنقرار داريم. ضرورت توجه به قوانين، ضوابط و اصول پدافندي براي حفظ و حراست از كشور بيش از گذشته بايد مد نظر همگان خصوصا مسئولين بويژه كارگروههاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل استان قرار گيرد.

كارخايي دبيران كارگروهها را سفيران پدافند غير عامل بر شمرد و اضافه كرد بي شك با همكاري و تعامل و مساعدت ديگر دستگاههاي اجرايي ميتوان برنامه هاي راهبردي پدافند غيرعامل را پيش برد و در اين عرصه اداره كل پدافند غيرعامل استانداري همواره نيازمند همكاري، همفكري و ارائه راهكارهاي مختلف اعضاي كارگروهها براي انجام بهتر امور است.

 در ادامه جلسه هم انديشي دبيران كارگروههاي تخصصي ضمن ارائه گزارش فعاليتها و اقدامات، طرحهاي برنامه، مسائل و مشكلات مربوطه را مطرح نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر