۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۲۳۵۴۸
دوره آموزشی تربیت مربیان درس آمادگی دفاعی با موضوع پدافند غیر عامل به همت سپاه تنگستان و با حضور مربیان حاضر در مدارس تنگستان برگزارشد.
به گزارش پایداری ملی، دوره آموزشی تربیت مربیان درس آمادگی دفاعی با موضوع پدافند غیر عامل به همت سپاه تنگستان و با حضور مربیان حاضر در مدارس تنگستان برگزارشد.

مسئول عملیات سپاه امام علی (ع) تنگستان در خصوص اهمیت این دوره گفت: ما در راستای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیر عامل در سطوح مختلف جامعه به واسطه دبیران درس آمادگی دفاعی که رسالت انتقال این مهم را به نسل جوان بر عهده دارند دوره آموزشی را ویژه مربیان این درس برگزار کردیم.

مرتضی مرادی افزود: امروزه حوزه هخای کاربردی پدافند غیر عامل بسیار گسترده است و هرچه که نسلهای جوان با این مهم آشنا بشوند کشور در مقابله با بحرانها بیمه خواهد شد.

وی بیان داشت: بسیج با گستردگی که در جغرافیای کشور دارد سهم مهمی را در آموزش پدافند غیر عامل ایفا خواهد کرد و با پرداختن به این موضوع به صورت تخصصی و با توافق نامه ای که با سازمان پدافند غیر عامل بسته است سعی و تلاش خواهد کرد تا مربیان درس آمادگی دفاعی به نحو شایسته در انتقال فرهنگ پدافند غیر عامل اهتمام داشته باشند.

فرمانده بسیج دانش آموزی تنگستان نیز گفت: بیش از 25 مربی درس آمادگی دفاعی در این کلاس شرکت کرده اند که پس از برگزاری این دوره تدریس دروس آمادگسی دفاعی در مقاطع تحصیلی مختلف با پرداختن به موضوع پدافند غیر عامل در دستور کار خواهد بود.

علیرضا جمالی صفت افزود: مربیان درس آمادگی دفاعی با تایید و تشخیص بسیج دانش آموزیبکار گیری شده و همه این عزیزان تخصص لازم را در انتقال مباحث مربوط به این درس دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر