۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۴۸۴
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان:
نیروگاه شهید مفتح همدان روز چهارشنبه مورخ 27/ 5/ 95 میزبان مدیران و کارشناسان معاونت انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور بود .

به گزارش پایداری ملی، در این نشست و به دنبال آن ، بازدید از نیروگاه که حدود 4 ساعت بطول انجامید ،مهندس قریشی ، مدیر حوزه وزارت نیروی معاونت انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور ، کارشناسان این حوزه ،حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و مهندس نریمانی و جمعی از کارشناسان نیروگاه حضور داشتند.

همه پارامترهای پدافند غیر عامل در نیروگاه شهید مفتح همدان رعایت شده است

قریشی گفت : باید از نیروگاه شهید مفتح همدان بعنوان یکی از نیروگاههای مجهز و بزرگ کشور به عنوان یک فرصت ، نهایت استفاده را برد و مراقبت لازم را از نگاه پدافند غیر عامل اعم از سایبری ، زیستی ، کالبدی و انرژی از آن بعمل آورد .

وی گفت امروزه وظیفه اصلی ما در بحث پدافند غیر عامل در حوزه انرژی برگزاری دوره های آموزشی جهت تربیت نیروهای متخصص به منظور حفظ و حراست و صیانت از سرمایه های ملی اعم از نیروگاه ها ، پالایشگاهها و غیره است .

 در ادامه مهندس نریمانی مدیر نیروگاه شهید مفتح با معرفی نیروگاه و تشریح وضعیت آن گفت : این نیروگاه به عنوان اولین نیروگاه ترکیبی در کشور فعالیت می کند و با توجه به حساسیت بسیار بالای آن تمامی جوانب امنیتی و پدافندی آن مد نظر قرار گرفته است . 

وی گفت : همه تدابیر جهت تأمین برق استان همدان برای مواقع ضروری و اضطراری در نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تنها تهدید نیروگاه فرسودگی آن است که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم این معضل نیز مرتفع گردد .

 سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز گفت : ورود پساب فاضلاب شهر همدان از فاصله تقریباً 47 کیلومتری از اقدامات شاخص و نمونه پدافند غیر عاملی است که علاوه بر صرفه جویی در آب منطقه ، میزان آلودگی ناشی از سوخت مازوت و غیره را به حداقل ممکن آن می رساند که برای سلامت و بهزیستی مردم استان بسیار مؤثر است.

حسینی ادامه داد: در نیروگاه شهید مفتح همه پارامترهای پدافند غیر عامل در نظر گرفته شده است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر