۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۳۴۷۲
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به نقش رسانه ها در معرفی توانمندیها و دستاوردهای نیروهای مسلح، گفت: ارتباط و تعامل سربازان جنگ نرم و سربازان جنگ سخت عامل بازدارنده است.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام حسن پرورش امارت امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران دفاعی در منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: امروز ارتباط خوبی بین سربازان جنگ سخت در حوزه های نظامی و دفاعی کشور و همچنین سربازان جنگ نرم در رسانه ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: بی شک بخشی از حوزه فعالیت نظامی در گرو تبلیغات و فعالیت های رسانه ای است که خبرنگاران در این حوزه همراه بسیار خوبی برای سیستم های نظامی هستند.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: نیروهای نظامی برای اهدای آرامش و امنیت به جامعه از جان و آرامش خود گذشته اند و این حماسه ها بی شک با همت خبرنگاران ماندگار خواهد شد..

وی با بیان اینکه دفاع از ارزشها و کیان اسلامی مهمترین رسالت نیروهای مسلح است، افزود: امروز در نیروهای نظامی ایران اسلامی سبقه معنوی و ایمانی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و همه آماده اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر