۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
کد خبر: ۲۳۴۴۶
جلسه تمهیدات مناسب تالاب عینک جهت جلوگیری از بازگشت مجدد گیاه مهاجم سنبل آبی در تالاب عینک در ساعت 19 در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور مهدوی فرماندار رشت، مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و نیکخوی مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان و دیگر روسای دستگاهای اجرایی برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی، جلسه تمهیدات مناسب تالاب عینک جهت جلوگیری از بازگشت مجدد گیاه مهاجم سنبل آبی در تالاب عینک در ساعت 19 در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور مهدوی فرماندار رشت، مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و نیکخوی مدیرعامل آب منطقه ای استان و معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان و دیگر روسای دستگاهای اجرایی برگزار گردید.

جلسه تمهیدات لازم جلوگیری از بازگشت سنبل آبی در تالاب عینک در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید ، مهدوی فرماندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان رشت ضمن تبریک هفته دولت ، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت .

وی در ادامه از تمامی دستگاه ها و ارگان ها در پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی در تالاب عینک تشکر و قدردانی کرد و خواستار آن شد که جهت واگذاری آببندان عینک تفاهم نامه فی مابین شهرداری و آب منطقه ای استان برابر قانون و مقررات صورت پذیرد.

مهندس مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان نیز در این جلسه با تبریک روز کارمند و هفته دولت به دولت مردان استان بیان داشتند تالاب عینک نمونه بارز همبستگی و اتحاد میان دستگاه های اجرایی استان، سمن ها(انجمن های مردم نهاد) و مردم عام در دولت تدبیر و امید است و با دستور استاندار گیلان مانور زیستی واقعی پدافند غیرعامل برای اولین بار به این شکل در سطح کشور اجرا شد و در انتها از تمامی دستگاه های اجرایی ازجمله شیلات استان و اداره کل زندان ها و ... تشکر و قدردانی ویژه داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر