۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۳۴۰۷
جلب توجه هنرمندان برای حضور در خارج از اهداف دشمن است
سردار نقدی با بیان اینکه دشمن از حمله نظامی ناامید شده و تلاش می‌کند به وسیله فرهنگ و هنر نفوذ کند، گفت: امروز باید هنرمندان بسیجی باید نفوذ ناپذیر باشند و ضربه محکمی را به دشمن وارد کنند.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمدرضا نقدی در همایش مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان بسیجی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که جبهه محکم‌ و قدرتمند و با نفوذی دارند که جبهه فرهنگ و هنر است و باید این سنگر را حفظ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در راه تضعیف نظام از هیچ کوششی دریغ  نمی‌کند، افزود: به برکت وجود جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان توانسته به عالی‌ترین درجات علمی و فرهنگی برسد و توجه دنیا را به خود جلب کند.

سردار نقدی با اشاره به اقدامات گروه‌های تکفیری علیه اسلام عنوان کرد: گروه‌های تکفیری‌ و داعش برای ترویج اسلام‌هراسی ایجاد شده‌اند، این گروه‌ها به‌دنبال اختلاف‌افکنی میان مسلمانان هستند و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند، تنها راه مقابله با گروه‌های تکفیری وحدت مسلمانان با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش چهره ناپسندی از اسلام به‌نمایش گذاشته‌ است، اظهار داشت: گروه‌های تکفیری تلاش می‌کنند ملت‌های جهان گرایشی به اسلام نداشته باشند درحالی‌که حرکت به سمت اسلام باقدرت بیشتر در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن از حمله نظامی ناامید شده و تلاش می‌کند به وسیله فرهنگ و هنر نفوذ کند، تصریح کرد: دشمن به هیچ‌کدام از اهداف خود در راستای مقابله با کشورمان نرسیده و امروز تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده است، هنرمندان بسیجی باید نفوذناپذیر باشند و ضربه محکمی را به دشمن وارد کنند.

سردار نقدی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ضربه زدن به کشورمان گفت: پس از تهاجم فرهنگی دشمن، بیشترین مسئولیت برای مبارزه بر عهده هنرمندان است و در این زمینه باید پیشگام باشند.

وی جلب توجه هنرمندان برای حضور در خارج را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: دشمن در این زمینه اقدامات زیادی انجام می‌دهد، هنرمندان کشورمان باید با حرکت در مسیر انقلاب اسلامی فریب دشمن را نخورده و نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری هنرمندان خاطرنشان کرد: افرادی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند باید انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه هنر را محقق کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر