۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۳۹۹
نشست و هم اندیشی پیرامون " حوادث اخیر صنعت نفت، درسهای عبرت آموز و ضرورتهای پیشگیری" با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل برگزار گردید
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران روز سه شنبه 95.6.2 در نشست و هم اندیشی پیرامون " حوادث اخیر صنعت نفت، درسهای عبرت آموز و ضرورتهای پیشگیری" که با حضور سردار  معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور،مهندس مرتضوی مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت و مهندس یوسفی پور رئیس HSE  شرکت ملی گاز ایران برگزار گردید گفت: همواره در انجام کارهایمان خصوصا در مباحث HSE بایستی بر مبنای اصول حرکت کرده و فرآیندهای انجام کار را مطلوب نماییم.

مهندس عراقی با توجه به اهمیت کنونی گاز طبیعی در دنیا و تامین بیش از 70 در صد انرژی کشور توسط این نعمت الهی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی نیروگاهها، صنایع، سوخت منازل و ... وابسته به گاز طبیعی می باشدو امنیت انرژی و این صنعت عظیم در دستان پرتوان مهندسان و صنعتگران شرکت ملی گاز ایران می باشد.

وی خطاب به همکاران و کارکنان HSE شرکت ملی گاز ایران و صنعت نفت گفت: در حال حاضر وظیفه ما علاوه بر تامین انرژی کشور، امنیت انرژی، حفظ و حراست از جان و مال مردم عزیز کشورمان نیز می باشد که ضمن تربیت نیروهای متخصص و آگاه به مشترکین گاز طبیعی نیز اطلاع رسانی کامل گردد.    

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در پایان سخنان خود بار دیگر تاکید کرد: در انجام کارهایمان حتی در کوچکترین وسعتی که داشته باشد موارد HSE را بصورت کامل باید انجام دهیم تا انشاالله حادثه ای نداشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر