۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۳۳۶۴
استاندار هرمزگان:
استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت غیرعادی منابع آبی در هرمزگان بر سرمایه‌گذاری وزارت نیرو در کنترل روان آب‌های استان با سدسازی و روش‌های دیگر تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، جاسم جادری در نشست شورای حفاظت از منابع آب هرمزگان با اشاره به هدر رفت سالانه 500 میلیون متر مکعب روان آب در استان اظهار داشت: کنترل این میزان روان آب نیازمند توجه و سرمایه‌گذاری وزارت نیرو است.

وی استفاده از تکنولوژی‌های جدید در تولید آب را نیز یکی از راه‌های تامین آب در استان دانست و بیان داشت: با حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی‌های تولید آب در راستای تامین منابع آبی جدید می‌توان هزینه‌های تاسیسات، تصفیه و غیره را حذف کرد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر  استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از محصولات این شرکت‌ها در زمینه تولید آب تصریح کرد: با توجه به موقعیت آب و هوایی هرمزگان می‌توان از دستگاه‌های تولید آب از رطوبت هوا برنامه‌ریزی کرد. 

جادری به لزوم کنترل و مدیریت روان‌ آب‌های موجود در استان اشاره کرد و افزود: وزارت نیرو نیز باید با توجه به شرایط بحرانی استان در حوزه منابع آب نسبت به سدسازی و سایر روش‌ها برای کنترل روان آب‌ها سرمایه‌گذاری کند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر