۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۳۴۱
شهردارسنندج، طی حکمی اسعد فرهادی چهره ی رسانه ای و فرهنگی این شهرداری را که قبلا معاون فرهنگی و امور اجتماعی بود به عنوان مدیر پدافند غیرعامل این شهرداری منصوب کرد.
به گزارش پایداری ملی، شهردارسنندج، طی حکمی اسعد فرهادی چهره ی رسانه ای و فرهنگی  این شهرداری را که قبلا معاون فرهنگی و امور اجتماعی بود به عنوان مدیر پدافند غیرعامل این شهرداری منصوب کرد.

چهره‌ی فرهنگی ــ رسانه‌ای شهرداری سنندج، بر صندلی مدیریت پدافند غیر عامل نشست

دکتر منوچهر فخری همزمان با حکم فرهادی، بهزاد ریحانی فر را که قبلا مدیر شهرداری منطقه سه بود به عنوان مدیرعامل سازمان بهسازی  و نوسازی  و داود سرهنگی را که قبلا مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری بود به عنوان مدیر املاک و مستغلات شهرداری منصوب کرد.

اسعد فرهادی که دارای لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی و فوق لیسانس مدیریت است، به عنوان چهره ای رسانه ای از سال 80 تا کنون در رسانه های محلی استان مرکزی، استان کردستان و نشریات سراسری مشغول به فعالیت بوده ولی بیشترین فعالیت خود را در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج داشته  و در حال حاضر نیز در کنار شغل کارمندی خود همچنان در عرصه رسانه با عشق مشغول به خدمت است.

وی در دوره پنجم خانه مطبوعات استان کردستان نیز با اعتماد و رای خبرنگاران به این خانه  راه یافت و به عنوان نایب رییس و سخنگو خانه در خدمت دوستان رسانه ای خود بود که نامگذاری بوستان خبرنگار در جنب ایرنا و صاحب خانه شدن خانه مطبوعات در ساختمان شهرداری دو یادگاری از دوران خدمت همزمان فرهادی در شهرداری و ایرنا بود.

چهره‌ی فرهنگی ــ رسانه‌ای شهرداری سنندج، بر صندلی مدیریت پدافند غیر عامل نشستاسعد فرهادی در فروردین 91 نیز که درآن مقطع رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج بود توانست نشریه شار و ژیار را تنها در روابط عمومی منتشرکند و دو مقام برتر بین روابط عمومی شهرداریهای کشور را در جشنواره به دست آورد. 

وی با کسب بالاترین رای اعتماد مسوولین روابط عمومی دستگاه ها و سازمانهای استان به عنوان نایب رییس شورای هماهنگی روابط عمومی استان کردستان انتخاب  شد که فعال کردن شورای هماهنگی در شهرستانهای استان و برگزاری کلاس های ارتباطات و روابط عمومی در فرمانداریها  از خدمات فرهادی به یادگار مانده است.

بر اساس این گزارش از آنجایی که این عضو انجمن روابط عمومی ایران  توانسته بود همزمان در خانه مطبوعات  و شورای  هماهنگی  روابط عمومی  استان کردستان مورد تایید خبرنگاران و روابط عمومی ها قرار بگیرد  در دولت قبلی  و در دوران استاندار گذشته به عنوان گزینه ی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به استانداری مامور به خدمت شد ولی  بنا به شرایطی در آن مقطع پیش آمد به عنوان معاون  اداره کل روابط عمومی  استانداری مشغول به خدمت شد .

اسعد فرهادی در 22 اردیبهشت سال 93 به عنوان معاون فرهنگی و امور اجتماعی  شهرداری سنندج فعالیت خود را شروع کرد و مجموعه برنامه های فرهنگی  بنام دیار که عنوان مجله ی دوران روزنامه نگاری ایشان است برگزار نمود که جشنواره عکس دیار ،جشنواره بازیهای بومی و محلی دیار ،جشن های نوروز دیار ،جشنواره کاریکاتور فرهنگ شهروندی دیار ،برنامه های رمضان دیار و مولود دیار بخشی از فعالیت های  وی در آن حوزه است.

نکته ی قابل تامل که اکثر رسانه های محلی نیز در زمان جابجایی وی از فرهنگی به آن اشاره کردن فشار اعضای شورای شهر سنندج به شهرداری بود که عضو علی البدل  شورای شهر فقط بخاطر اینکه دوره آینده در انتخابات شرکت نکند بجای وی گذاشتند.

با این وصف رسانه ای بودن وی و داشتن تحصیلات ارتباطات و مدیریت قطعا پدافند غیر عامل شهرداری سنندج را که امروز گم نام است با پشتیبانی شهردار بجایی اعلا خواهد رسید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر