۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۳۲۶۴
دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی مازندران صبح امروز مورخ 5/27/ 1395 به ریاست استاندار در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد .

به گزارش پایداری ملی، دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه زیستی مازندران صبح امروز مورخ 5/27/ 1395 به ریاست  استاندار  در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد .


دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی مازندران برگزار شد


دکتر فلاح استاندار مازندران با اشاره به تنوع و گسترش سریع مخاطرات و تهدیدات زیستی در دنیا، شیوع آفت شب پره شمشاد را یک تهدید برای شمشادستانهای استان دانست  و خاطرنشان کرد دستگاههای متولی ضمن مطالعه دقیق پیرامون رخداد فوق، با حساسیت و جدیت نسبت به اجرای اقدامات مقابله ای اقدام نمایند.

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان اقدامات انجام شده را ناکافی دانست وخواستار توجه دستگاههای ملی برای حفظ گونه شمشاد به عنوان یک سرمایه خاص جهانی شد و بر برخورد دقیق، آگاهانه و سریع با توجه به محدودیتهای مقابله ای همچون صعب العبور بودن ، شیب زیاد و نوع توپوگرافی شمشادستانهای استان و همجواری با اراضی، باغات، پارکها و روستاها و زیر اشکوب بودن توسط دستگاههای متولی تاکید کرد.


دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پدافند زیستی مازندران برگزار شد

نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل استان گفت : ما در راستای رصد، پایش و مقابله با مخاطرات زیستی در استان نسبت به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی و صدور احکام کارگروهها و تشکیل جلسه و تصمیم گیری برای اقدام آگاهانه اقدام نموده ایم و با حساسیت خاص مخاطرات را رصد و اقدام بهنگام را انجام خواهیم داد.

در پایان مدیران کل منابع طبیعی نوشهر وساری و محیط زیست استان گزارشی از روند اقدامات مقابله با آفات  وبیماری های زیستی استان را ارائه نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر