۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۳۲۰۶
دومین کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل در مرداد ماه سالجاری ، به ریاست زهرا موسی پور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در سالن اجتماعات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، دومین کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل در مرداد ماه سالجاری ، به ریاست زهرا موسی پور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در سالن اجتماعات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان برگزار شد.

دومین کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل درکرمان برگزار شد

رئیس کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل با اشاره بر شرح وظایف کارگروه مذکور خواستار همکاری مطلوب اعضای شرکت کننده در جهت سازماندهی تیم های مقابله با شرایط اضطراری مردمی در سطح محله ها، ناحیه ها و مناطق شهری شد .

در ادامه مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان بر سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تأکید کرد .

پیمان سلاجقه با اشاره بر اهداف پدافند غیرعامل مبنی بر صیانت از دارایی ها اعم از زیرساخت ها ، مردم و دستگاه های دولتی؛ گفت : پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری است و لازمه این امر پیش بینی مسائل و کسب آمادگی در زمان بحران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر