۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۱۷۵
معاون طرح وتوسعه آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:
معاون طرح وتوسعه آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:لحاظ شدن پدافند غیرعامل در اجرای طرح های آبی کهگیلویبه و بویراحمد ضروری است.
به گزارش پایداری ملی،معاون طرح و توسعه آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند پدافندغیرعامل در اجرای طرح های آبی لحاظ شودغیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گفت:متأسفانه حوزه پدافند غیرعامل فاقد کد اعتباری مستقل بوده و ضروری است تا نگاه جدیدتری از جهت مسایل مالی به موضوع پدافند غیرعامل داشته باشیم.

علی داوودی مهر، از استاندار و مدیران دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان خواست در صورت امکان کد اعتباری خاص برای پوشش برنامه های پدافندی در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: در برخی موارد مشابه پیش آمده است که بدلیل نبود اعتبار مشخص و مستقل، از اعتبار دیگر محل ها برای جلوگیری از برخی خسارات،هزینه شده است.

 داوودی مهر افزود: از دیگر مشکلات که بدلیل نبود کد اعتباری مشخص رخ می دهد، این است که در برخی موارد برای انتخاب مشاوران واجد شرایط برای انجام مطالعات پدافند غیر عامل، ناچار به انتخاب مشاوری که به لحاظ قیمتی، کمترین قیمت را پیشنهاد می داد، بوده ایم که به این دلیل توان فنی و کیفیت، تحت تاثیر مشکلات اعتباری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات در حوزه پدافند غیرعامل، اجرای دستورالعمل ها و شرح خدمات آن، نیاز به اعتبارات کلان دارد ، خواستار اختصاص کد مستقل اعتباری ویژه شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر